اگر حتی کمی انگلیسی می خوانید ، احتمالاً صدها گفتگو را شنیده و خوانده اید.

 
هم افزایی گروهی از دو یا چند کلمه است که اغلب با هم استفاده می شوند. در اینجا چند نمونه آورده شده است.
 
باران شدید
تصمیم عالی
عادت را ترک کن
اشتباه
 
عجیب به نظر می رسد که کسی بگوید "باران شدید" ، "تصمیم بزرگ" ، "عادتهای خود را ترک" یا "اشتباه" ، اما اکثر مردم معنی این را می فهمند ، اما کسانی که انگلیسی را به عنوان زبان مادری خود صحبت می کنند ، هرگز اینگونه نمی گویند. لطفا ترکیب نکنید به عنوان مثال ، نگویید ، "امروز می خواهم در مورد این تصمیم بزرگ چیزی بشنوم."
 
نکته مهم این است که برخی کلمات در انگلیسی ترکیب شده و برخی دیگر نیستند. هیچ دلیل دستوری وجود ندارد. و گاهی تعارض را برای زبان آموزان در تدریس خصوصی زبان انگلیسی دشوار می کند. به عنوان مثال ، اگر نمی دانید که "تصمیم بزرگ" گیج کننده است ، حدس زدن آن آسان نیست.
 
"باران شدید" محل مشترک درگیری است که انواع باران را توصیف می کند. افراد انگلیسی زبان مثلاً "باران شدید" یا "باران شدید" نمی گویند.
"باران شدید" محل مشترک درگیری است که انواع باران را توصیف می کند. افراد انگلیسی زبان مثلاً "باران شدید" یا "باران شدید" نمی گویند.
مورد دیگری که می تواند این مسئله را مشکل سازد این است که بسیاری از کلمات انگلیسی با یکدیگر همبستگی زیادی دارند. به عنوان مثال ، کلمه "تصمیم" می تواند در بسیاری از موقعیت ها مانند "تصمیم دشوار" یا "تصمیم نهایی" استفاده شود.
 
امروز ، برنامه دستور زبان روزانه سه تمرین اضافی را ارائه می دهد. بهبود استفاده از تعارض در انگلیسی طبیعی تر به نظر می رسد. درک آن را برای شما آسان می کند.
 

با دانستن بیاموزید

یکی از بهترین راه های یافتن همسایه خواندن و گوش دادن زیاد به انگلیسی است. این به شما کمک می کند تا با دیدن و شنیدن آنها را بشناسید.
 
در این تمرین اول ، شما به داستان های کوتاه به چندین زبان گوش خواهید داد. بیشتر داستان ها با افعال رایج مانند داشتن ، گرفتن ، ساختن و گرفتن شروع می شوند. با این حال ، به یاد داشته باشید که مکالمه می تواند در هر قسمت از بخش گفتار ، از جمله اسم ، قید و صفت باشد ، نه فقط فعل.
 
اکنون ، به داستان گوش دهید و هر تعداد از محاوره های شنیده شده را بنویسید:
 
ما قصد داشتیم تا 11 سالگی با چند دوست خوب ملاقات کنیم. بنابراین امروز صبح ، ساعت 9 دوش گرفتم. در حالی که داشتم تخت را می انداختم ، بیرون باران شدید را می شنیدم. هوا را بررسی کردم و دیدم قرار است روزی سرد و مرطوب باشد. بنابراین من لباس گرم پوشیدم.
 
 
شوهرم صبحانه درست کرد. پنکیک ها خوشمزه بودند اما هر وقت که پخت ، آشفته می شود! اما او ظرف ها را شسته بنابراین نمی توانم شکایت کنم. بنابراین ، به هر حال ، ما سوار قطار شدیم و در یک بازار تعطیلات با دوستانمان ملاقات کردیم. اوقات خوبی داشتیم اما احتمالاً پول زیادی خرج کردیم!
 
بنابراین ، چه چیزی پیدا کردید؟
 
در اینجا مکالمات فعل-اسم وجود دارد:
 
برنامه ریزی کنید ، تختخواب بسازید ، دوش بگیرید ، آب و هوا را چک کنید ، صبحانه درست کنید ، یک ظرف غذا درست کنید ، ظرف ها را بشویید ، قطار بگیرید ، اوقات خوبی داشته باشید و پول خرج کنید
 
شما همچنین مکالمات اسم صفت "دوستان خوب" ، "باران شدید" و "لباس گرم" و فعل فعل فعل "لباس پوشیدن" و "نمی توانید شکایت کنید" را شنیدید.
 
این به شما ایده می دهد که چقدر از آنها استفاده می کنیم. آنها همه جا هستند!
 
بازارهای تعطیلات می توانند سرگرم کننده باشند. اما سعی کنید زیاد هزینه نکنید! "خرج کردن" نمونه ای از هم افزایی است.
بازارهای تعطیلات می توانند سرگرم کننده باشند. اما سعی کنید زیاد هزینه نکنید! "خرج کردن" نمونه ای از هم افزایی است.
 

با فرهنگ لغت بیاموزید

خوب ، روی تمرین دوم: استفاده از فرهنگ لغت همنشینی.
 
پیش از این ، من به شما گفتم که بعضی از کلمات انگلیسی هم جمع زیادی دارند. بنابراین بیایید چند کلمه از داستان را برداریم و ببینیم که منظور من چیست. شما می توانید چند فرهنگ لغت مناسب برای جابجایی آنلاین مانند freecollocation.com پیدا کنید. *
 
اکنون ، سعی کنید کلمه "ساخت" را جستجو کنید و دو محاوره را که در داستان نبوده ، پیدا کنید. سپس ، به جستجوی کلمه "زمان" بپردازید و دو محاوره را پیدا کنید که در داستان نبوده اند.
 
برای "ساختن" می توانید به عنوان مثال "تلاش کنید" و "درآمدزایی کنید". برای مثال "زمان" ، می توانید "وقت آزاد" را پیدا کنید و "وقت خود را تنظیم کنید".
 
باز هم ، احتمالات زیادی برای هر کلمه وجود دارد. اینها فقط چند مورد است. در  آموزش انلاین انگلیسی موارد بیشتری را میتوانید بیابید
 
استفاده از دیکشنری همراه می تواند مفید باشد ، اما سعی نکنید لیست های طولانی تهیه کنید و آنها را بخاطر بسپارید. درعوض ، فکر خود را به سمت چیزهای زیبا در زندگی هدایت کنید ، مانند چند مکالمه در یک زمان. به عنوان مثال ، برای "اوقات فراغت" می توانید بنویسید "دوست دارم در طول هفته وقت آزاد بیشتری داشته باشم" یا "بالاخره وقتی برای تعطیلات به خانه می آیم وقت آزاد خواهم داشت".
 
سپس سعی کنید از برخی از این موارد در مکالمات زندگی واقعی خود استفاده کنید.
 

با مشاهده یاد بگیرید

خیلی خوب. این ما را به سومین فعالیت آموزشی می رساند.
 
نمایش های تلویزیونی یا تلویزیونی می توانند چیزهای زیادی در مورد تعارض به شما یاد دهند.
 
یکی از راه های استفاده از آنها مشاهده و یادداشت برداری از مکالمه هایی است که طی چند دقیقه مکالمه در یک برنامه تلویزیونی یا فیلم پیدا می کنید. سپس ، مانند آخرین تمرین ، برای هر یک جمله ای بنویسید که می توانید در زندگی واقعی استفاده کنید و استفاده از آن را در مکالمه تمرین کنید.
 
چیز جالب دیگری که می توانید امتحان کنید چیزی کمتر متداول است.
 
 
برخی از شما ممکن است آقای بین ، برنامه تلویزیونی بین المللی بریتانیا در سال 1990 را به یاد بیاورید. اما این چیزی غیر معمول در نمایش است: تقریباً هیچ صحبتی وجود ندارد.
 
بنابراین در این فعالیت ، شما در حال آزمایش این هستید که چه مکانی را می توانید نام ببرید بدون اینکه حرف کسی را بشنوید. در وب سایت ما ، یک فیلم کوتاه از آقای بین خواهید یافت. فیلم را تماشا کنید و سعی کنید چند مکالمه را برای توصیف مکان ، افراد ، چیزها و چیزهایی که می بینید نام ببرید.