آیا می توانید انگلیسی خودتان یاد بگیرید؟

اگر این پست وبلاگ را خوانده اید ، احتمالاً قبلاً این سوال را از خود پرسیده اید.
 
بنابراین ، آیا واقعاً می توانید انگلیسی را به تنهایی یاد بگیرید و به آن تسلط پیدا کنید؟
 
جواب قطعا بله است!
 
اینترنت در دوران مدرن بهترین دوست زبان انگلیسی است! قبل از اینترنت ، گزینه های یادگیری زبان انگلیسی محدود بود: یا کلاس خود را با یک معلم گذراندید یا مجبور شدید یک کتاب درسی انگلیسی را از یک کتابفروشی خریداری کنید و خودتان آن را کامل کنید.
 
همه اینها تغییر کرده است! با اینترنت ، گزینه ها بی پایان هستند. به عنوان یک زبان آموز انگلیسی ، به کتاب های الکترونیکی ، برنامه های گوشی های هوشمند ، دوره های کمک به خود ، فیلم های YouTube و موارد دیگر دسترسی دارید.
 
اکنون یادگیری زبان انگلیسی از هر زمان دیگری در تاریخ بشر آسان تر و در دسترس است.
 
بهترین قسمت این است که همه زبان آموزان انگلیسی می توانند منابع متناسب با آنها را به صورت آنلاین پیدا کنند. آیا با گوش دادن بهتر یاد می گیرید؟ نوشتن و خواندن چطور؟ در هر صورت ، شما گزینه های زیادی برای کشف بهترین روش یادگیری انگلیسی به تنهایی دارید.
 
یادگیری انگلیسی توسط خودم علاوه بر قدرت اینترنت ، یادگیری انگلیسی نیز آسان است زیرا در همه دنیا صحبت می شود. از چند کشور انگلیسی زبان س askال می کنید؟ خوب ، ممکن است این تعداد به 70 برسد!
 
بعلاوه ، حتی در مکانهایی که اکثر مردم انگلیسی صحبت نمی کنند ، تقریباً در هر کشور و شهر روی زمین انگلیسی زبان یافت می شود.
 
 
به علاوه ، یادگیری انگلیسی به تنهایی برای بزرگسالان و حتی نوجوانان آسان است! در حالی که یادگیری زبان انگلیسی در مدرسه فواید خود را دارد ، بزرگسالان و نوجوانان ، به ویژه افرادی که اهداف کاملا مشخصی دارند ، می توانند به تنهایی در یادگیری زبان انگلیسی سرآمد باشند.
 
شما باید از خود بپرسید ، "چرا انگلیسی یاد می گیرید؟"
 
آیا می خواهید انگلیسی را برای مسافران یاد بگیرید؟ آیا به یک کشور انگلیسی زبان نقل مکان می کنید؟ آیا لازم است به زبان انگلیسی کار کنید؟ انگلیسی علمی چیست و چرا برای حضور در یک مدرسه یا دانشگاه به آن نیاز دارید؟
 
دلایل زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد ، اما نکته مهم این است که خودتان می توانید این کار را انجام دهید!
 
مزایای آموزش انگلیسی به خودتان چیست؟
اگرچه آموزش انگلیسی به صورت خودکار در مقایسه با پیوستن به کلاس بسیار زیاد به نظر می رسد ، انجام خودکار آن فواید زیادی دارد.
 
اول از همه ، آموزش خود به زبان انگلیسی به این معنی است که شما باید انتخاب کنید که چه مدت و چه زمانی می خواهید تحصیل کنید. آیا ترجیح می دهید صبح زود کار کنید یا اواخر شب؟ آیا فقط آخر هفته ها می توانید کار کنید؟ آیا می توانید هر روز فقط 20 دقیقه همزمان بخوانید؟ خوب ، آموزش انگلیسی توسط خود شما به معنای کنترل کامل شماست: شما می توانید یک برنامه انعطاف پذیر و یک تعهد زمانی انعطاف پذیر داشته باشید ، و می توانید آن را در هر زمان تغییر دهید.
 
خودآموزی زبان انگلیسی مقرون به صرفه تر از استفاده از دوره ها و برنامه های ساخت یافته است. هزینه برخی از کلاسهای دانشگاه هزاران دلار است و حتی کلاسهای غیررسمی جامعه نیز ارزان نیستند. اگر به خود انگلیسی بیاموزید ، می توانید هزینه های خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و فقط موادی را خریداری کنید که می دانید برای شما مفید است.
 
با این حال ، اگر متوجه شدید چیزی به درد شما نمی خورد ، هر وقت خواستید می توانید آن را تغییر دهید. فرض کنید متوجه شدید که یک برنامه خودگردان یا یک دوره آنلاین کار نمی کند. اغلب اوقات می توانید درخواست بازپرداخت کنید و چیز جدیدی را امتحان کنید!
 
زیرا آموزش خصوصی زبان انگلیسی به خود یعنی هرگز خسته نشوید! شما این توانایی را دارید که هر ماده جالب و مهیجی را که می خواهید انتخاب کنید و همچنین می توانید آنچه را که در اهداف شخصی خود به دست خواهید آورد ، مطالعه کنید.
 
آیا نمی خواهید واژگان تجارت را یاد بگیرید زیرا می خواهید فقط به یک کشور انگلیسی زبان سفر کنید؟
 
اگر به خود انگلیسی بیاموزید ، می توانید بدون هیچ گناهی آن را نادیده بگیرید.
 
چگونه می توان برای یادگیری زبان انگلیسی اهداف تعیین کرد
اکنون که دانستیم آموزش انگلیسی به خود هم غیرممکن است و هم مفید ، باید برنامه ریزی کنیم.
 
و بهترین راه برای تهیه نقشه ترسیم برخی اهداف است.
 
ابتدا باید اهداف خود را یادداشت کنید. این باعث تحقق اهداف شما می شود. در واقع ، شما باید اطمینان حاصل کنید که همیشه پیشرفت خود را در دستیابی به این اهداف ارزیابی می کنید ، و نوشتن آنها به این معنی است که همیشه می توانید به آنها مراجعه کنید.
 
در مرحله بعدی ، پیشنهاد می کنم اهداف کمتری را به جای اهداف بزرگ تعیین کنید. دلیل این امر آنست که اهداف بزرگ می توانند ترسناک باشند: آنها می توانند چنان بزرگ به نظر برسند که هرگز به آنها نخواهید رسید.
 
برای آموزش زبان انگلیسی به چه ابزارهایی نیاز دارید؟
ما در مورد تعیین اهداف و اندازه گیری موفقیت خود بسیار بحث کرده ایم ، اما از چه ابزاری برای آموزش انگلیسی به خود استفاده خواهید کرد؟
 
ابزارهای آنلاین و آفلاین مورد نیاز برای موفقیت را بررسی کنید.
 
ابزارهای آنلاین
برنامه ها: برنامه های مربوط به تلفن های هوشمند برای خودآموزی انگلیسی بسیار مفید هستند. چه با استفاده از بازی و چه از بازی های کاملاً آموزشی ، بهترین برنامه برای یادگیری زبان انگلیسی ضروری است.
دوره های آنلاین: بسیاری از دوره های آنلاین فقط برای یادگیری زبان انگلیسی عالی هستند. بدون یک معلم واقعی ، این دوره های آنلاین رایگان انگلیسی فقط نوک کوه یخ خواهد بود ، به این معنی که شما می توانید هرچه سریعتر یاد بگیرید.
دیکشنری آنلاین: دیکشنری های آنلاین و حتی بهترین برنامه های دیکشنری انگلیسی راهی عالی برای جستجوی کلماتی است که نمی فهمید و ترجمه آنها به زبان مادری. من بدون باز کردن فرهنگ لغت آنلاین در مرورگر اینترنت ، هیچ چیز را به صورت آنلاین نخوانم!
کانال YouTube: یادگیری گوش دادن و تماشای فیلم های شخصی خود هرگز آسان نبوده است! شما به راحتی می توانید انگلیسی را در هر سطح انگلیسی در YouTube یاد بگیرید.
وب سایت تبادل زبان: به یاد داشته باشید که صحبت کردن به زبان انگلیسی برای پیشرفت شما چقدر مهم است؟ شما می توانید انگلیسی را بصورت آنلاین تمرین کرده و یک شریک انگلیسی را در وب سایت تبادل زبان پیدا کنید.
ابزارهای آفلاین
گروه تمرین انگلیسی: حتی اگر قصد دارید انگلیسی را خودتان یاد بگیرید ، به این معنی نیست که باید به تنهایی تحصیل کنید. در بسیاری از شهرهای جهان ، معمولاً جلسات گروهی در هر ساعت در هر ساعت برای تمرین انگلیسی برگزار می شود. این گروه های مکالمه را می توان از طریق Google ، روزنامه ها یا صفحات انجمن به راحتی یافت.
دیکشنری ها: دیکشنری های آنلاین ممکن است جزئیاتی داشته باشند ، بنابراین دیکشنری های آنلاین و آفلاین افزودنی خوبی هستند. من دو فرهنگ لغت را توصیه می کنم. مورد اول باید یک زبانه باشد و فقط شامل کلمات و تعاریف انگلیسی به انگلیسی باشد. فرهنگ لغت دوم باید دو زبانه باشد و دو زبان داشته باشد: انگلیسی و همچنین به زبان مادری شما ترجمه شود. علاوه بر این ، دیکشنری های انگلیسی بسیاری برای آندروید وجود دارد که حالت آفلاین را ارائه می دهند